Informacje o obiadach w roku szkolnym 2022/2023
Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy instrukcję zamawiania posiłków do placówki z cateringu QsQs catering za pomocą platformy zamowposilek.pl
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
jak płacić i zamawiać posiłki:
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać posiłki na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie posiłki zostały wybrane i na które dni. Wpłaty dokonane przelewem tradycyjnym (nawet jeśli eliksirem) na konto cateringu dodawane są aplikacji do 72h od zaksięgowania na koncie (zwykle max 48h), wpłaty dokonane przez Bluemedia bezpośrednio w aplikacji widoczne są natychmiast – polecamy je, jeśli na złożenie zamówienia nie zostało wiele czasu.
Zamawianie posiłków jest możliwe do NIEDZIELI do północy na cały kolejny tydzień. Czyli na dni 5-9.09 należy zamówić posiłki max do 4go września. Po tym terminie możliwość zamawiania jest blokowana i możliwe jest tylko anulowanie zamówień.
Takie rozwiązanie wynika z kilku kwestii, ale dwie są zasadnicze: umożliwiając zamówienie z dnia na dzień mieliśmy codziennie całe grono osób, które zapomniały, a tak wystarczy pamiętać raz w tygodniu, a dodatkowo niemożliwe było zamówienie towaru w potrzebnej ilości, tylko zawsze z zapasem, co często powodowało straty – a wyrzucanie jedzenia to coś, na co nie chcemy się nigdy godzić.
Państwa dzieci powinny jeść posiłki świeże i zdrowe i takie jesteśmy w stanie zapewnić wiedząc z góry kiedy ile dzieci będzie jadło. Anulowanie kilku porcji na ostatnią chwilę jest znacznie mniejszym problemem, niż dorabianie na ostatnią chwilę kilkudziesięciu porcji dla zapominalskich.
Anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 8:00 w dniu wydania posiłku.
Jadłospis na cały tydzień publikowany jest z przynajmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl & QsQs catering